9 may 2012

Atraco na librería

Mentres eu atendia aos clientes da miña tenda , decateime de que alguén se acercaba lentamente hacia nós; uns minutos despois, entraron uns ladróns a miña tenda e obligáronnos, a os meus clientes e máis a min, que lle déramos todo o noso diñeiro; os meus clientes, colleron as carteiras e, eu ,collín a caixa rexistradora para darlle todo o noso diñeiro. Un dos ladróns ameazounos cunha arma en que si chamabamos a  polícia disparaba a toda xente. Por sorte un home que pasaba por alí chamouna ,e viñeron moi rápido. Ao final  devolveronnos o diñeiro e, a os ladróns encadearonnos e levaronnos ao cárcere e todos máis eu lle dimos as grazas ao home , que chamabase Xabier, por termos salvado a vida. Ese día tiven moito medo, espero que non volva a pasar máis.

No hay comentarios: