23 mar 2012
22 mar 2012
21 mar 2012
¡NO PIERDAS EL TIEMPO!
Aunque no hay fórmulas mágicas, hay estrategias que sí funcionan a la hora de mejorar el nivel de atención y concentración:
1. Un buen ambiente de estudio. Un lugar de estudio aislado, libre de ruidos y sin interferencias.
2. Crear rutinas y hábitos de estudio. Si una persona se acostumbra a hacer el esfuerzo de concentrarse todos los días a la misma hora, al cabo de unos días logrará que su mente se concentre con más facilidad.
3. Marcar tiempos. Hay que fijarse un horario estructurado que combine el descanso y el estudio.
4. Organizar el material. Levantarse a por algo que necesites supone una pérdida de tiempo que hay que evitar.
5. Centrar la mente. La concentración requiere un calentamiento previo, de cinco o diez minutos.
6. Intercalar materias y actividades de estudio. Dedicar toda una tarde a memorizar es muy aburrido. Es preferible combinar diferentes actividades.
7. Recurrir a técnicas activas. Como el subrayado, esquemas, cuadros sinópticos...
8.Y cuando la concentración resulte imposible... lo mejor es rendirse. Hay veces que no se puede luchar contra determinadas ideas.
A mi me parecen buenas esas técnicas, yo intentaría hacerlas todos los días. Creo que mejoraría haciendolas a diario; yo lo haría y ¡no perdería el tiempo!
1. Un buen ambiente de estudio. Un lugar de estudio aislado, libre de ruidos y sin interferencias.
2. Crear rutinas y hábitos de estudio. Si una persona se acostumbra a hacer el esfuerzo de concentrarse todos los días a la misma hora, al cabo de unos días logrará que su mente se concentre con más facilidad.
3. Marcar tiempos. Hay que fijarse un horario estructurado que combine el descanso y el estudio.
4. Organizar el material. Levantarse a por algo que necesites supone una pérdida de tiempo que hay que evitar.
5. Centrar la mente. La concentración requiere un calentamiento previo, de cinco o diez minutos.
6. Intercalar materias y actividades de estudio. Dedicar toda una tarde a memorizar es muy aburrido. Es preferible combinar diferentes actividades.
7. Recurrir a técnicas activas. Como el subrayado, esquemas, cuadros sinópticos...
8.Y cuando la concentración resulte imposible... lo mejor es rendirse. Hay veces que no se puede luchar contra determinadas ideas.
A mi me parecen buenas esas técnicas, yo intentaría hacerlas todos los días. Creo que mejoraría haciendolas a diario; yo lo haría y ¡no perdería el tiempo!
20 mar 2012
¡ NO PIERDAS EL TIEMPO!
A muchos alumnos hoy en día les pasa lo mismo que a Elisa, que en la primera evaluación, suspendió muchas asignaturas. Sus padres no lo entienden ya que cada tarde Elisa se iba a su habitación a estudiar y hacer los deberes, y además, también iba a una pasantía. Y es que una cosa es estar delante de los libros y otra muy distinta aprovechar el tiempo para estudiar.
Por eso, para mejorar el nivel de atención y concentración de los estudiantes hacen falta algunas claves como:
1.Un buen ambiente de trabajo.Estar aislado, libre de ruidos y de interferencias.
2.Crear rutinas y hábitos de estudio.Acostumbrarse a hacer todos los días los deberes a la misma hora.
3.Marcar tiempos.Fijarse un horario que combine el descanso y el estudio.
4.Tener todo el material a mano.Para evitar una pérdida de tiempo.
5.Centrar la mente.6.Combinar diferentes actividades.Como ejercicios de matemáticas, resúmenes, estudio...
7.Hacer esquemas, cuadros sinópticos, subrayar. Que ayudan y facilitan la tarea de estudiar.
8.Cuando la concentración resulte imposible... mejor rendirse.Cerrar los libros y permitirse 10 minutos de descanso, para después, volver a estudiar.
Anéctota paseando pola rúa
Cando ía coa miña nai por a rúa,encontrámonos un espectaculo de maxia; parámonos para velo. O mago ofrecía unha axudante para o seguinte espectáculo,e estivo moi "guai". Facía trucos de cartas españolas, moedas etc e tamen facía moita gracia e sorprendía un monton. Foi a hora de comer e fomos a un restaurante moi rico que era de marisco. Logo quedei co meu primo no parque, a xogar; pasaron duas horas e xa era a hora de merendar un bocata.
Logo fun á casa do meu primo a xogar un pouco máis e finalmente quedeime a dormir. Acompañei ao meu primo pola rúa ao seu colexio, logo fun ao meu e tíñamos un examen de ingles.
Logo fun á casa do meu primo a xogar un pouco máis e finalmente quedeime a dormir. Acompañei ao meu primo pola rúa ao seu colexio, logo fun ao meu e tíñamos un examen de ingles.
O Castro de Elviña
O castro de Elviña e un poboado fortificado característico da cultura castreña do noroeste da Península Ibérica .
Está situado na parroquia de San Vicente de Elviña próximo ao actual campus de Elviña da universidade da Coruña; é unha pequena elevación conocida coma o monte da Zapateira , que domina as terras dos valles de Elviña e Mesoiro no municipio da A Coruña . No ano 1976 fue declaradoMonumento Histórico Artístico .
As primeiras excavacións datan dos anos 40 pudéndose establecerse en distintas etapas no seu estudio.
Cecilia, Gema e Jesús
Punta del prado ( Ortigueira )
Nas excavacións realizadas no xacemento foron encontrados elementos que reforzan o ritual que se practicaba no monumento. No foso do castro próximo ao monumento, documentouse un área de basurero, fora do espazo útil do monumento, na que se recolleron, como materiais máis significativos, crisoles cerámicos, un alfiler, catro fíbulas de longo travesaño e un as de bronce de época augústea (ano 26 a. C.). Os restos óseos encontrados indican a presencia de gando vacún, ovicáprido e suído (Penedo Romero,1995-96)
Estos hallazgos reforzan de forma rotunda a hipótesis do sacrificio continuado no lugar destas especies según o rito do taurobolio e criobolio.
Os datos aportados pola investigación arqueolóxica permiten definir o castro de Punta dos Prados como un castro romanizado, cuxos oríxenes remontaríanse á Segunda Idade do Ferro, período no que se construiría o defensivo do asentamento. Como paradigma dos monumentos das chamadas "Pedras Formosas" presento a arquitectura particular do encontrado xunto ao castro en Ortigueira. A súa situación xunto ao camiño de acceso, a súa relación con elementos megalíticos relacionados coas aves, e a presenza no entorno de lugares dedicados a Santa Eulalia, fan do edificio de Ortigueira un bo modelo para o seu estudo.
Traballo realizado por Martín García Rojo, Raúl Franco Barbeito e Noelia Carballal Pazos
Estos hallazgos reforzan de forma rotunda a hipótesis do sacrificio continuado no lugar destas especies según o rito do taurobolio e criobolio.
Traballo realizado por Martín García Rojo, Raúl Franco Barbeito e Noelia Carballal Pazos
Castro de San Cibrao de Lás
O Castro de San Cibrao de Lás, tamén coñecido como "A Cidade" é un dos poblados fortificados en proceso de excavación de maior tamaño entre os localizados no territorio de Galicia.
Situación:
Está situado a 18 km da cidade de Ourense. Emplázase sobre unha pequena elevación, ao lado do dominante Monte de San Trocado, no que tamén atopáronse restos dun castro.
Excavacións arqueolóxicas:
O estudo deste castro comezou cunha primeira visita ó xacemento por parte de Florentino López Cuevillas e Vicente Risco no ano 1921.
Traballo realizado Mauro García Barro, Alejandro Manuel Regueiro Fraga e Nicolás Vázquez Vázquez
Situación:
Está situado a 18 km da cidade de Ourense. Emplázase sobre unha pequena elevación, ao lado do dominante Monte de San Trocado, no que tamén atopáronse restos dun castro.
Excavacións arqueolóxicas:
O estudo deste castro comezou cunha primeira visita ó xacemento por parte de Florentino López Cuevillas e Vicente Risco no ano 1921.
Traballo realizado Mauro García Barro, Alejandro Manuel Regueiro Fraga e Nicolás Vázquez Vázquez
19 mar 2012
Daniel Carballal Gonzalez y Alexander Hermida Pazos
El béisbol, también llamado pelota base, es un deporte de conjunto jugado entre dos equipos de 9 jugadores cada uno. Esconsiderado uno de los deportes más populares de EstadosUnidos,Japón (actual campeón europeo), Colombiay Venezuela.Los países considerados potencias de este deporte seencuentran concentrados en América(Norte,Central,Caribe)y en Asia,siendo los Continentes Europeo y Africano los más rezagados,aunque Europacuenta con dos buenos exponentes como Holanda e Italia; y en Áfricasólo cabe destacar a la selección de Sudáfricacon algunos buenos talentos.
Sejuega en un extenso campo de céspednatural o artificial(con excepción de la zona donde los jugadores de la ofensivacorren para alcanzar las bases, ubicadas en los vértices delárea cuadrangular llamada diamante,y anotar, llamada línea del corredor, y el área dellanzador donde el terreno es una loma de tierra).
Elobjetivo del juego es golpear una pelotacon un bate, desplazándolaa través del campoy correr por el campo interno de tierra buscando alcanzar la mayorcantidad de bases posibles hasta dar la vuelta a la base desde dondese bateó y lograr anotar el tanto conocido como carrera,mientras los jugadores defensivos buscan la pelota bateada paraeliminar al jugador que bateó la pelota o a otros corredores,antes que éstos lleguen primero a alguna de las bases oconsigan anotar la carrera (véase Reglaspara más detalles del juego).
Elequipo que anote más carreras al cabo de los nueve (9)episodios, llamados inningsque dura el encuentro, es el que resulta ganador. Si al términode los nueve innings regulares persiste un marcador igualado encarreras, el encuentro se extiende cuanto sea necesario para que hayaun ganador, según las reglas básicas del juego noexiste el empate, permitido sólo en ligas amateurs einfantiles para limitar el desgaste de los jugadores.
El béisbol, también llamado pelota base, es un deporte de conjunto jugado entre dos equipos de 9 jugadores cada uno. Esconsiderado uno de los deportes más populares de EstadosUnidos,Japón (actual campeón europeo), Colombiay Venezuela.Los países considerados potencias de este deporte seencuentran concentrados en América(Norte,Central,Caribe)y en Asia,siendo los Continentes Europeo y Africano los más rezagados,aunque Europacuenta con dos buenos exponentes como Holanda e Italia; y en Áfricasólo cabe destacar a la selección de Sudáfricacon algunos buenos talentos.
Sejuega en un extenso campo de céspednatural o artificial(con excepción de la zona donde los jugadores de la ofensivacorren para alcanzar las bases, ubicadas en los vértices delárea cuadrangular llamada diamante,y anotar, llamada línea del corredor, y el área dellanzador donde el terreno es una loma de tierra).
Elobjetivo del juego es golpear una pelotacon un bate, desplazándolaa través del campoy correr por el campo interno de tierra buscando alcanzar la mayorcantidad de bases posibles hasta dar la vuelta a la base desde dondese bateó y lograr anotar el tanto conocido como carrera,mientras los jugadores defensivos buscan la pelota bateada paraeliminar al jugador que bateó la pelota o a otros corredores,antes que éstos lleguen primero a alguna de las bases oconsigan anotar la carrera (véase Reglaspara más detalles del juego).
Elequipo que anote más carreras al cabo de los nueve (9)episodios, llamados inningsque dura el encuentro, es el que resulta ganador. Si al términode los nueve innings regulares persiste un marcador igualado encarreras, el encuentro se extiende cuanto sea necesario para que hayaun ganador, según las reglas básicas del juego noexiste el empate, permitido sólo en ligas amateurs einfantiles para limitar el desgaste de los jugadores.
El Castro de Baroña
O Castro de Baroña está situado na parroquia de Baroña, municipio de Porto do Son, na provincia da Coruña. O asentamento está construido nunha península, situándose a súa ocupación nos séculos I a. C. a I d. C. Poseía duas murallas a súa redor e consérvanse 20 vivendas de planta circular .
Hai unha construcción na que había un banco corrido o, según otra interpretación, un simple pilar. Nela encontrabanse un fogón, un oco para un poste e varias cazolas de barro. Puido ser unha forxa. Frente á porta da muralla hai outras construccións de planta oval cun vestíbulo e outra que tamén poido haber sido outra forxa.
Hai unha construcción na que había un banco corrido o, según otra interpretación, un simple pilar. Nela encontrabanse un fogón, un oco para un poste e varias cazolas de barro. Puido ser unha forxa. Frente á porta da muralla hai outras construccións de planta oval cun vestíbulo e outra que tamén poido haber sido outra forxa.
Diego, Iria e Fernanda
18 mar 2012
Nubes
"Nubes" que imos ver interpretada pola Compañía Aracaladanza o día 22 no teatro Rosalía, e da cal vemos eiquí a esquerda unha escena , está inspirada na obra do pintor surrealista René Magritte.
A continuación tedes unha pequena mostra de como lle gustaba pintar as nubes a Magritte, o cal vos vai dar idea do que nos espera: escenas de danza do máis orixinal e sorpresivo: máxicas,fantásticas, surrealistas, oníricas...por certo, sabíades que onírico é todo o relacionado cos soños...é dicir, aquilo que un imaxina durante o sono, percibíndoo coma se fose real?
Preparádevos para un bonito espectáculo.
A terra dende a Estación Espacial Internacional
Poñedevos o casco e axustádevos o cinto de seguridade; ides viaxar coma privilexiados pasaxeiros nesta agrupación de time lapses fotografiados dende a ISS. As luces nocturnas, os lóstregos e tormentas, as extraordinarias vistas das auroras, a fina capa da atmósfera...non volo perdades.
Anécdota viaxe no coche
Unha vez cando ía no coche para Portugal , meus pais e mais eu vimos un señor tirado no chan e dous coches destrozados , nos fixámonoss e vimos a varia xente chorando , entón decatámonos de que o señor estaba morto. A min se removeu o estómago , porque cando vexo cousas desagradables se me revolve moito o estómago; pero iso non era todo porque cando chegamos a Portugal vimos outro accidente , menos mal que neste non había feridos.
La planta
Ese día en el colegio duró un milenio. Al salir me dirigí hacia la sucursal de gominolas que había en el pinar. Fui hacia allí y me di cuenta de que el pinar estaba muy expedito hoy, y, justo en medio de ese camino sin árboles, había una planta de mielenrama.
Fui a olerla porque me gusta mucho como huele, y..., segundos después de que la oliera, el copete de mi pelo llegó hasta mis rodillas. Cogí un trozo de esa extraña planta para investigarla, pero, eso sí, sin olvidarme de mis gominolas y fui a casa a ver lo que pasaba con esa planta.
Nico
Anécdota: Unha viaxe no coche
Fai tres anos, eu fun cos meus pais e irmáns a Venecia e a Munich, en coche! A viaxe foi moi divertida. Aínda que a partir das dúas horas de viaxe empézache a molestar o asento e comezas a ter fame. Sempre íamos escoitando música, porque o meu pai ten unha sala de traballo na que debe ter máis de mil discos de todas as clases. Cada certo tempo parábamos nun área de servizo para estirar as pernas e coller algo para comer.
Pasamos por Austria e as súas montañas eran impresionantes, ía pisar aquel país por primeira vez na miña vida.
Foi unha viaxe que nunca esquecerei.
Nico
"La Pepa" cumpre 200 anos
A importancia da Constitución de 1812 é enorme, porque é a primeira que nos otorgamos a nos mesmos, pasando de ser súbditos a cidadáns (Soberanía Nacional); pero para aqueles de vos que teñades interés pola Historía, non estaría de más que botárades unha ollada a algúnha das opinións máis actuais: leede o seguinte artículo de prensa que fala do tema:
http://elpais.com/diario/2012/01/09/cultura/1326063601_850215.html
Un día de praia
Eu un día fun a praia do Orzán, cos meus pais e o meu irmán, fomos as 12:00 da mañá e comemos uns bocadillos de tortilla. Despois de comer esperei ata que xa fixera a dixestión e empecei a xogar na auga. A pena é que estaba todo cheo de xente porque ese verán non tiña feito bo tempo, así que esperei ata que se foi unha pouca xente para empezar a xogar, esperei, esperei e por fin, fóronse. Despois de estar agardando tanto tempo, fun a ver se había un oco e conseguín un lugar baleiro para empezar a xogar, pero pensei que mellor era, non meterme na auga, porque había moitas correntes de auga. O final conseguín un oco onde non había correntes nin olas demasiado grandes. En ese momento disfrutei e paseino moi ben, o malo e que me quedou pouco tempo para xogar.
Suscribirse a:
Entradas (Atom)