16 mar 2012

Make´em laugh (Cantando bajo la lluvia)


9 comentarios:

Cecilia dijo...

A min gustoume moito polas cancións tan bonitas e divertidas

Noelia dijo...

A mi me lo contaron,porqure no lo pude ver,porque no vine al cole,pero por lo que me contaron ewsta muy bien y es muy entretenida y graciosa.
Seguro que lo que más me gusta es el final ,porque cantan los dos juntos y es muy bonito.

Mauro dijo...

Esta película gústame porque ten comedia, romance e cinema dentro do cinema e a min gústame todo iso. Esta película é un dos mellores musicais de todos os tempos. Espero que siga tendo moito éxito.

Irene López Miranda dijo...

Gustoume as cancións divertidas ,de romance ,e outras de comedia.

antia dijo...

A min pareceume moi bonita e a vez intrigante gustoume moito

Gema dijo...

A mi me parece una histori muy bonita

Nico dijo...

A min gustoume moito, foi moi divertida, gústaronme todas as cancións. Está considerada un dos mellores musicais de todos os tempos e eu creo que é verdade.

Anónimo dijo...

me gusto mucho la pelicula porque apesar de que sea antigua tiene mucha gracia

Nerea dijo...

Marta y Ana:
A las dos nos gustó la película pero en inglés nos gustaba más,aunque estuviera en español nos gusto de todos modos.