15 mar 2012

ALGUNHA ANECDOTA NA PRAIA

O verán pasado fomos os meus pais, os meus amigos e máis eu a praia de Miño, a onde vamos todos os anos, no verán.
O meu amigo máis eu estabamos xogando á pelota e empezou a subir a marea. A pelota foise para a veira do río, entón fixámonos que a levaba o río pola culpa da corrente que había; nos a seguimos ata que nos encontramo na parte de atrás da praia. Agacheime para collela e decateime de que a auga estaba moi quente, entón lle dixen ao meu amigo que poderiamos bañarnos nela , pero cando tocabamos a area cos pés , afundianse.
Uns minutos déspois notei algo debaixo dos meus pés, e eu saín correndo con moito medo. O meu amigo dixome, con toda a tranquilidad do mundo, que era só un peixe pequeno, eu tranquiliceime,viñeronos buscar e nos tivemos que ir de alí.
Dende aquela chamasmolle a esa parte do río "As areas movedizas". Paxeimo xenial aquel día.

No hay comentarios: