11 abr 2012

A miña semana fantástica

No día 20 de marzo do 1849 eu ía no meu nome xenérico dos vehículos de tracción animal me regalaron os meus pais, que eran ricos, polo meu aniversario, que fora fai pouco.

Pola noite, chamoune a atención o resplandor ou luz que reflexa a lúa; chamoume tanto a atención que quedeime a observala moito tempo.

Ó día seguinte vin un insecto que me gustou moito, era moi pequeno, era igual de grande que unha partícula moi pequena; gustoume tanto que o collin e o levei á miña casa.

Ó día seguinte do do bicho os meus pais compráronme unha peza de vestuario coa que se cobre a man, para protexela do frío, para evitar o contacto directo con algunha cousa ou superficie ou como adorno; eran preciosos, os estrenei xusto ese día.

Á tarde do día seguinte o meu bicho había diminuidi, aminorado; e dixen que ía descubrir o que pasaba con el, tras arduas horas de investigación conseguín saber o que lle pasaba.

Á mañá seguinte vin a un pobre que ía pedindo esmola, entón, eu, como tiña moita xenerosidade, bondade, compaixón; dinlle 500 pesetas.

María Fernanda Rodríguez Pérez e Nicolás Vázquez Vázquez.

No hay comentarios: