3 may 2012

Asalto a unha libraría

Eu son un libreiro e teño a miña libraría, que é normal.  Vendo libros de todo tipo, e me gusta moito o meu oficio.  Aínda que me pasou unha cousa un tanto extraña; a que nunca pensáchedes que podían atracar unha libraría? pero non a coller caros, si non librosCóntovos como foi.

Eran sobre as seis da tarde cando entraron na tenda unhas cantas persoas e dixen, que raro que veñan tantas persoas xuntas; pero, resulta que esas persoas eran ladroas.  Estaban ollando os libros que a continuación ían robar.  Cando remataron de mirar todos os libros dixéronme nun ton moi ameazante: non se mova, quédese quieto! Eu pasei moito medo, pero despois dun rato, fóronse; entón, eu chamei á policía, para ver si os podían atrapar.

Despois de varios días, a policía conseguiu coller aos ladróns e devolvéronme todos os libros que colleron.  Quedeime moi sorprendido cando colleron so libros, non cartos, pero que mais da, xa pasou todo. 

No hay comentarios: